26 Ağustos 2008 Salı

Yogurtlu Patates

Yogurtlu Patates:



Aslında cok kolay bir tarif ama cektim madem resmini ekliyim dedim ben bunu akşam yemeginde kimse yoksa evde kendim icinde yemek yapmaya ugraşmıyorum ozaman devreye yogurtlu patates giriyo akşam ne yapsam diye düşünürken yemegin yanına ortayada yogurtlu patates yapma fikri geldi.. tarif cok basit ama genede vereyim..


Malzemeler:

4 adet orta boy patates
yogurt ( cok sulu olmıycak cokta koyu kıvamlı olmıycak)
bir tutam tuz
pulbiber
tereyag ( istege göre)

Hazırlanışı:


Patatesler Haşlanır. biraz soguması beklendikten sonra patatesler kesilir bir salata tabagına
ayrı biryerde yogurt tuz ve pulbiber eklenip cırpılır yogurt cok sulu olmamalı topaklı olmamalı pürüsüz olmalı. bu yogurtlu sosa isterseniz sarımsakta atılabilir tercih sizin. yogurtlu sosumuzu patateslere yedirilir bi taraftan tereyag yakılır yada sıvıyagda olabilir icine pul biber katılarak yakılıp üstüne dökülür. ve afiyetle yenir Dil


***Arzu***

Hiç yorum yok:

Biri Bana Gelsin - Ferhat Gocer