29 Ağustos 2008 Cuma

Kokostar Kurabiye

Kokostar Kurabiye:



Evet gelelim kurabiyemize; mutfaga kurabiye yapmak amacıyla girmiştim ama ne yapıcagımı planlamamıştım ama kurabiye yapıcagım kesindi. dolabımı actım baktım ne yapabilirim diye sonra gözüme 1 poşet hindistan cevizleri carptı ve dedim bunlar burda cok kaldı :) bir işe yarasınlar diyip hindistan cevizli kurabiye yapıcaktım sonra düşündüm eşim cok sevmez o tamamı hindistan cevizli bir kurabiyeydi cünkü aklıma bu kurabiyeler geldi ve eşimin bayılıcagınada emin olunca kolları sıvadım hemen hazırladım süper oldu ben bile beklemiyordum. artık favori kurabiyem diyebilirim kesinlikleeee... :D

Malzemeler:

1 paket margarin
1 kahve fincanı kakao
2 kahve fincanı pudra şekeri
2 yumurta ( 1 akı ayrın ic malzemesi icin)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
alabildigi kadar un

ekstra: (olmak zorunda degil tarfitede de yok zaten ben ekledim)

1 yemek kaşıgı nuttela
1 yemek kaşıgı fındık kreması

İc malzemesi:

2 su bardagı hindistan cevizi ( 1,5 kulanssak bence daha iyi cünkü artı bende)
1 yumurtanın beyazı ( hamurdan ayırdıgımız 1 yumurta akı)
2 cay bardagı pudra şekeri

Üstü icin:
Çikolatalı sos ( ben hazır cikolatalı sos kulandım carte d'orun)

Hazırlanışı:

un haric tüm malzemeler cırpıcı yardımıyla cırpılır..
un eklenir ve yogrulur kıvamını biliyosunuz zaten kulak memesi kıvamında olucak.
ayrı bir kapta hindistan cevizi yumurta akını ve pudra şekerini karıştırın. hamurlardan biraz ceviz büyüklügünde parcalar alıp yuvarlayıp ortasını cukur acıp hindistan cevizli harctan koyun ve kapatıp yuvarlayın kapatıgınız kısım tepsinin altına gelsin. kurabiyelerinizi yaglı kağıtlı tepsiye koyup 200 derece fırında üstleri catlayıncaya kadar pişirin. Soguduktan sonra kurabiyelerinizin üstüne cikolata sosu gezdirin..


***Arzu***

1 yorum:

Delfina ; dedi ki...

mmmmmmmmmmm,süper görünüyor.yarın ben de deneyeyim bunu.bugun nutellalı muffinini deneyeceğim.

ellerine sağlık sevgili Arzu.

Biri Bana Gelsin - Ferhat Gocer