26 Ağustos 2008 Salı

Fırında Patates

Fırında Patates:




Fırında patates cok kolay bir tarif aslında ama ben genede paylaşMak istedim ana yemeklerin yanında bir alternatif olarak yada ana yemek olarakta sunulabilir.
ben acıkcası evde yemek yapmadıgımda hemen devreye fırında patates giriyor yanınada bir pilav yogurt salata tamamdır işte bir akşam yemegiDil kocam şikayetci degil ee ozaman sorunda yok{#emotions_dlg.cheesy}

Malzemeler (2kişilik):

3-4 adet orta boyda patates
yarım su bardagı su
3 corba kaşıgı zeytinyag
1 cay kaşıgı kadar nane
göz kararı tuz
kekik
pulbiber

Hazırlanışı:

patatesler ister elma dilimleri şeklinde ister kızartmalık şeklinde kesin.
püf noktası olarak tepsi kulanmayın ne kadar yag veya su dökerseniz dökün patatesler yapışır
borcam kulanırsanız eger yapışma olmaz..

borcama dizdigimiz patateslerin üstüne suyla yagımızı döküyoruz ve üstüne tuz,nane,kekik, pulbiber döküp harmanlıyoruz bir kaşık yardımıyla...



harmanlamış oldugumuz patatesleri ısıtıgımız 200dercedeki fırınımıza veriyoruz ben burda kac dakika oldugunu söylemek istemiyorum cünkü herkezin fırınına ve patateslerin kalınlıgına göre pişme süresi degişiyor ben 15dk.da pişirdim..

yemegimin yanına alternatif olarak koydum ben cokta güzel oldu kadınbudu ve pilavın yanında Göz kırp


***Arzu***

Hiç yorum yok:

Biri Bana Gelsin - Ferhat Gocer