26 Ağustos 2008 Salı

Mozaik Pasta

Mozaik Pasta:



Eşimin bayıldığı cok kolay bir tarif sürekli bir dilim daha ister hic bıkmaz bende cok severim..
anneme ne zaman yemege gitsek damadının bu pastayı cok sevidigini bilir geceden yapar hazır eder ne damat sevgisi ama Gözler hee tek bununlada sınırlı kalmaz tabi yemeklerdende mutlaka kesin zeytinyaglı sarmamızda olur eşimde bayıla bayıla anneme gider her seferinde bunların kesin olucagını bilir cünkü cok şımartıyosun annecim bu damadını cokkk...SiritiyorDil


Malzemeler:

2 paket petibör bisküvi
1 su bardagı süt
75.grm tereyag veya margarin
1 paket cikolata
1 corba kaşıgı kakao
2 yemek kaşıgı şeker
fındık veya ceviz ici

Hazırlanışı:








Bisküviler kırılır...






Ayrı bir kücük tencerede yag cikolata süt şeker eklenip eritilir. Üstüne kakao ceviz icinide atıp karıştırılır eger kakaodan topaklanmış duruyorsa tel cırpıcıyla cırpın. kaynamasını beklemeden ocagı kapatın cok fazla sogumasını beklemeden,


bisküvilerin üstüne döküp karıştırın..










Ben genemi diyceksiniz belki ama napıyım bir corba kaşıgı nutella attım Dil

birde ben bir paket cikolatam yoktu kızımın mevlütünde ikram ettigimiz ugur böcekli cikolatalardan 10 adet attım yuvarlak kücük cikolatalar bir kaşıkta nutella gayet güzel oldu. Son olarakta strece sarıp dondurucuya attım 2 saatte hazır oldu affiyet olsun Masum














***Arzu***

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba arzucum, bu tarif cok makbule gecti, esimde bende mozaik pastayi cok severiz, ben kendim hic yapmadim, cok ugrastiriyo diye düsünüyordum, ama senin tarifi görünce ohhooo bisey yokmus dedim ve hemen yaptim (dün) bugün yine yaptim.. nutella da cok süper tat veriyo gercekten.. ellerine saglik... firinda patatesini de yaptim, bunu ve börülceyi biliyordum ama sitede görünce ne pisircem diye düsünmedim, fikir oldu. sagol.. neriman

Biri Bana Gelsin - Ferhat Gocer